v.News 14

Page 1

О Н - Л А Ј Н

Н Е Д Е Л Н И К

З А

Д Е Л О В Н И

Л У Ѓ Е !

ГОДИНА I БРОЈ 14

Петок, 22.05.2009

Тема на Број: Ангажираност на работното место Лидери: Лидери: Господинот Европа Хавиер Солана Преземено: Како до исплатлив веб-сајт Совет: Најчестите поплаки од вработените Огласи: Работни места! април 2009

[1]


Содржина

4 9 16

13 CV на Хавиер Солана

22 24

28 април 2009

[2]

Слободни работни места!

25

Актуелности

HR Анализа

HR Речник

Успешни брендови

Деловен стил

Литература


6

Тема на број

Ангажираност на работното место Во секоја компанија не е важна само присутноста на работното место, односно вашата физичка видливост во фирмата во која работите,се поважна во последно време е вашата ангажираност односно вашата заинтересираност или предаденост на работнотот место. Тоа подразбира колку тоа вие сте сконцентрирани, подготвени да дадете се од себе и да работата ја завршите најдобро што знаете а не само да ја завршите.

Како до исплатлив WEB сајт!

април 2009

10

[3]


АКТУЕЛНОСТИ

накратко ... НАК

Најлоша услуга има во супермаркетите, а најдобра во автосалоните Македонија е на петто место од вкупно седум земји во регионот според квалитетот на услугите што се нудат, покажало истражувањето на SWOT RESEARCH, првата македонска агенција за mystery shopping, која преку ангажирање на соодветно обучени тајни купувачи го оценуваат исполнувањето на стандардите при нудењето на услугите. Истражувањето, направено во април годинава, покажало дека во Бугарија нудењето на било која услуга е на највисоко ниво, во БиХ е на најниско, а ниту една земја во регионот(Србија, Црна Гора, Словенија, БиХ, Хрватска, Македонија и Бугарија) не покажала високо ниво на нудење на услуга. Тајните купувачи во истражувањето испитувале пет основни елементи за добра услуга - поздравување, утврдување на потребите, објаснување за производот односно услугата, нудење дополнителен производ - услуга и заблагодарување за посетата. Испитувањетото е направено во автосалоните, туристичкиот и угостителскиот сектор, во телекомуникациите, б а н к и т е , бензинските пумпи, малопродажните објекти и во супермаркетите. “Во автосалоните во овие земји се забележува највисоко ниво на нудење на услуга, додека најниско е во супермаркетите.

Споредено со минатата година се забележува подобрување на квалитетот на услугата во Црна Гора, Словенија и БиХ, а намалување на квалитетот на услугата во Македонија, Хрватска и Србија (Бугарија не е опфатена во истражувањето во 2008)” - покажуваат податоците на агенцијата SWOT RESEARCH.Според нив, Бугарите се најдобри во поздравување, објаснување на производот односно услугата и нудење на дополнителен производ на купувачите, Македонците,пак, се најдобри во утврдување на потребите на купувачите, а Словенците се најдобри во заблагодарување за посетата на купувачите.“Од резултатите за квалитетот на услугата во Македонија се забележува дека во ниедна дејност не се регистрирани високи резултати. Сепак, најдобро котираат авто салоните со највисоки резултати во квалитетот на услуга. Вработените во супермаркетите и во Македонија, пак, најмалку се трудат да ги услужат своите клиенти, а банките сеуште се на многу ниско ниво при нудењето квалитетни услуги” - беше соопштено на вчерашната презентација. Ова е второ регионалното истражување на квалитет на услугата. Според македонската агенција SWOT RESEARCH, Mystery Shopping-от е важен корпоративен алат користен од компании кои сакаат да го осознаат искуството на своите купувачи.

Уставниот суд донесе одлука: Работниците мораат да имаат одмор Работникот мора да има одмор. Уставниот суд укина одредба од законот за работни односи донесени лани со кои се предвидуваше газдата на работникот да не му дозволи да оди на годишен одмор, а тие денови да му ги плати во висина од една просечна плата. Ништовен е секој договор кој би се склучил меѓу работодавецот и работникот, а кој се однесува на некористењето на одмор. Со Уставот правото на одмор е загарантирано и никој тоа не може да го ускрати бидејќи секому треба одмор, а без него се намалуваат физичките и интелектуалните капацитети. Токму измените во законот за работни односи минатата година предизвикаа низа негативни реакции и протести, бидејќи измените беа окарактеризирани како катастрофални и спротивни со правата на работниците. Минатата недела уставните судии укинаа одредба со која на работникот му се наложуваше да го пријави својот газда ако тој не му ги подмирил придонесите. Ако оштетениот работник не го стори тоа, беше предвидена казна до 1.000 евра.

април 2009

[4]


КРАТКО ...

Темјаника на Тиквеш доби сребрен медал на саемот на вино во Лондон Виното Темјаника Special Selection на Тиквеш доби сребрен медал во својата класа на престизниот мегународен саем за вино во Лондон, кој поцна на 12-мај а заврсува денеска на 14 –мај. Покрај сребрениот медал, Тиквеш годинава доби и бронзена медалја за вината: Shardonnay Special Selection, Shardonnay Limited Edition, Вранец Limited Edition, Cuvee Red како и Muscat Otonel, виното кое Тиквеш годинава го промовира на оваа саемска манифестација. Тиквеш годинава по цетврти пат самостојно ги излозува своите вина на реномираниот лондонски саем за вино и зестоки пијалоци, The London International Wine Fair, каде околу 1.300 винарии од светот излозуваат вкупно разлицни 25.000 вина. Лондонскиот саем за вино е една од најпрестизните вински манифестации во светот, Освен производителите на вино, на саемот се присутни и најпознатите увозници, дистрибутери и сомилиери, како и сопственици на ресторани и хотели. Покрај најголемата македонска винарија, на годинава на овој саем за прв пат своите вина на заедницки станд ги излозуваат и винариите Бовин, Попова Кула и Делвина.

BBC: Македонија, Србија и Црна Гора ги исполнија условите за „белата шенген листа“ Македонија пред сите, а потоа и Србија, како и Црна Гора, „повеќе или помалку“ ги имаат исполнето сите услови за влегување на т.н. „бела шенген листа“, објави Би-Би-Си, повикувајќи се на свои дипломатски извори во Брисел. Укинувањето на визите за граѓаните на овие три земји од Западен Балкан, според тоа, би можело да биде промовирано кон крајот на оваа година или на самиот почеток од 2010, од кога би можела да почне слободното патување на граѓаните на Македонија, Србија и Црна Гора низ земјите од Европската Унија. Според објаснувањето на дипломатскиот извор на кој се повикува Би-Би-Си, Албанија и Босна и Херцеговина ќе бидат исклучени од „пакетот“ и од колективно влегување на земјите од овој регион на „белата шенген зона“. Владите во Тирана и во Сараево се уште немаат направено доволно за почеток на процесот за укинување на визите за влез во ЕУ и за граѓаните на овие две земји, наведува Би-Би-Си. април 2009

[5]

АКТУЕЛНОСТИ

Македонија 70-та во светот според квалитетот на живеење Македонија е рангирана на 70-то место на годинашната листа најдобри земји за живеење што традиционално ја објавува меѓународниот интернет магазин „International living“. Листата се изработува врз основа на девет критериуми: трошоци на живот, култура и слободно време, економија, животна средина, слобода, здравје, инфраструктура, безбедност и климатски услови. Земја каде што најубаво се живее е Франција, а по неа се Швајцарија, САД, Луксембург и Австралија. Во топ-10 се и Белгија, Италија, Германија, Нов Зеланд и Данска.


ТЕМА НА БРОЈОТ

Ангажираност работното м

Како подобро да се управува со човечките ресурси и како да се намали бројот на таканаречени активно неангажирани работници

Во секоја компанија не е важна само присутноста на работното место, односно вашата физичка видливост во фирмата во која работите,се поважна во последно време е вашата ангажираност односно вашата заинтересираност или предаденост на работнотот место.Тоа подразбира колку тоа вие сте сконцентрирани, подготвени да дадете се од себе и да работата ја завршите најдобро што знаете а не само да ја завршите. До неодамна, во областа на управување со човечки ресурси, поголемо внимание се посветувало на теоријата и практиката за поттикнување на задоволството и лојалноста на вработените. Но, споменатата област не била во непосредна и мерлива корелација со работните достигнувања на вработените, што би требало да понуди токму концепт за ангажираност на вработените. Истражувањата покажале дека постои позитивна корелација помеѓу поголема ангажираност и поголеми достигнувања (на деловни резултати), која се одразува на задоволството на вработените и лојалноста на клиентите, поголема ефикасност и продуктивност, поголема добивка, односно поголеми приходи, помала флуктуација, помали отсуства од работа и помало присуство на страв

од губење на работа, помал број несреќи на работа, подобар квалитет на завршена работа. Од друга страна, податоците за неангажираност на вработените се особено загрижувачки, бидејќи посебно и индексот на активно неангажирани е многу голем во споредба со други земји. Причинители за зголемување на стапката на неангажираност на општествено и индивидуално ниво:

• Поединци бараат нови баланси помеѓу работата

и слободното време; пристап кон животот и работата добива сила; • Го дефинираат својот идентитет и своите цели низ животниот стил, а не низ работата; • Работата не се менува соодветно со променетите потреби во времето, односно начинот на живот;

• Независниот

На индивидуалната неангажираност на вработените, влијаат пред сè, премалата вклученост при носењето одлуки, т.е., работење, недостапност на раководството, перцепција на ранливост, недостаток на позитивна приврзаност кон фирмата и проблем на меѓусебни односи. Спротивно на општото верување, незадоволството од заработаката, т.е. наградувањето не е главна причина за неангажираност на вработените. За повеќето е многу поважно тоа како ги вреднуваат највисоките раководители – Дали се однесуваат кон нив како кон најголемо богатсво на фирмата или ги сметаат како нужно зло.

април 2009

[6]


[7]

ТЕМА НА БРОЈОТ

Одржувањето и зголемувањето на нивото на ангажираност на вработените, зависи пред сè, од тоа колку добро менаџментот ги исполнува нивните потреби и очекувања.Исто така, и резултатите на минималните меѓугенерациски разлики во ангажирањето говорат во прилог на фактот дека работодавачите не би требало да ги потценуваат постарите и искусни вработени, туку би требало да размислат за различните можности за задржување на своите најлојални и најангажирани работни сили ( на пример, неполно работно време и останати флексибилни облици на работење).Ангажираните вработени преферираат баланс помеѓу работниот и стилот на живеење и флексибилна работа, исклучително раководство кое искажува почитување и доверба , сакаат да учествуваат во носење одлуки, да работат со највисоките раководители во индустријата (клиенти, добавувачи) и со луѓе што ги

мотивираат. Сакаат да работат на важни проекти, бараат можност за раководење со други, бараат прифаќање на идеите, отворена комуникација, мотивирачко работно опкружување, меѓународни можности, позитивни повратни информации и индивидуален развој спонзориран од страна на работодавачите, флексибилни финансиски можности, можност за напредување и сл.Доколку фирмата сака да ја подобри ангажираноста и деловните постигнувања, неопходно е концептот на задоволство на вработените (исто така и задоволство на клиентите, односно купувачите) да биде непосредно и ефикасно поврзан со вкупното управување на работното постигнување и факторите за управување на односите со купувачите имајќи предвид дека со тоа и раководителите ќе имаат интерес за спроведување на различни програми за поттикнување на задоволството и ангажираноста на вработените. Поврзаност на задоволството на вработените и работните постигнувања, т.е. комбинацијата на високо задоволство на вработените и високо работно постигнување, можеме да го дефинираме како поим за ангажираност на вработените. Станува збор за опкружувањето и поединци кои се максимално подготвени да се ангажираат поради остварување на забележителни и мерливи деловни резултати (со претпоставка за неопходната доверба на вработените во раководството, соработниците и целата о-ја) .Еден HR стручњак ја дефинира ангажираноста на вработените како состојба на емотивно и интелектуално задоволство и поврзаност, кое се протега преку задоволството (како ми се допаѓаат работите овде) и приврзаност (колку сакам да бидам овде) до ангажираноста (колку сакам да бидам овде и колку навистина сам допринесувам за подобрување на резултатите). Значи, основната цел на денешната компанија е јасна: Како да се зголеми продуктивноста – како април 2009

раност на место


ТЕМА НА БРОЈОТ

подобро да се управува со човечките ресурси со цел тие максимално да се ангажираат, или барем да се намали бројот на таканаречени активно неангажирани работници? Решението лежи во поттикнување на иновативни способности на вработените и во различно постапување со вработените. Заедничката дефиниција на визијата на фирмата (и останатите стратешки елементи во делувањето на фирмата: мисија, стратешки цели, вредности) која ги мотивира вработените. Развивање на јасен бренд на работодавачот и работење во согласност со истиот Поттикнување на комуникација помеѓу вработените! Поттикнување на учеството на вработените во процесот на носење деловни одлуки ( можност за влијание на работењето на фирмата преку сопствени креативни решенија и предлози).

Прилагодување на кадровските процеси и практики. Поттикнување на развој и успешност на линиските менаџери во област на управување со луѓето. Примена на различни стилови на раководење со оглед на различните фази на развој на вработените Овозможување на флексибилно работно време и флексибилни бонуси Преземање на соодветни мерки со оглед на резултатите За долгорочен успех, важно е постојано подобрување на квалитетот на односот помеѓу раководителите, менаџментот и вработените април 2009

[8]

(јасно дефинирање на очекувањата и целите, искрена грижа за вработените, препознавање и поттикнување на достигнувањата, признавање на мислењата и идеите на вработените).Станува збор за воведување на концептот на ангажираност на вработените кај организациските раководители кои, пак, бара од раководителите во голема мера да го променат својот традицонален поглед и стил на раководење, т.е. управување со луѓе. Демократизацијата во одлучувањата значи дека раководителите се принудени во многу голема мера да ги консултираат вработените уште во првите фази на планирање и усвојување на деловните стратегии, што бара и промена на пристапот и тактиката во комуницирање со вработените. Станува збор за активното ангажирање на вработените кога треба да допринесат во промените и учествување во имплементирање на одлуките. Ангажираноста на вработените исто така не е (како сметаат многу раководители) нешто што се подразбира само по себе , туку е дел од секојдневните навики и

практика во раководењето, па со оглед на тоа, раководителите се повторно оние кои со соодветна (интерна) комуникација и ги обезбедуваат потребните предуслови и соодветна клима за реализација на концептот на ангажираност на вработените. Ангажираноста, заедно со успешноста во работењето, станува нов, објективен критериум кој исто така овозможува сигурна прогноза на успешни финансиски резултати – фактор кој ги интересира менаџментот, т.е. раководството. Успешните раководители ќе мораат својата работа да ја насочат не само подобро да управуваат со работните процеси, туку и на максимизирање на ангажираноста на вработените што исто така, значи дека управувањето со човеки ресурси станува задолжителен работен потсистем кој ќе мора да се интегрира во сите нови деловни модели.


HR АНАЛИЗА

HR Анализа

[9] април 2009

SETTE Media Monitoring Agency Krusevo bb, 7000 Bitola, tel + 389 47 52 29 29, contact@sette.com.mk www.sette.com.mk


ПРЕЗЕМЕНО

Како до исплатл Со добра содржина можете да заработите и 18 000 евра месечно Секогаш кога создаваме веб-сајт, покрај нашата желба да направиме нешто ново, свое и поразлично од другите, неопходно е да размислувамe и како да ја направиме содржината квалитетна, како да си ја наплатиме таа своја содржина и како да дојдеме до индикаторите кои точно ќе кажат во која насока се движи веб- сајтот... Зошто е толку важна содржината? Доколку сте од светот на медиумите, одговорот на ова прашање ќе ви биде и те како познат- добрата содржине е одличен предуслов за успех во медиумите,

(пол, старост, адреса и сл.). Од таму произлегува и потребата за прецизно дефинирање на мерливи индикатори за популарноста и квалитетот на веб содржината, како и нивно континуирано следење.

како во реалниот така и во виртуелниот свет. Ако го споредите медискиот сајт, на пример, vest. com.mk со веб- продавница, на пр. и riversoft. com.mk разликата е веднаш забележлива. Во „продавницата“ веднаш може да се забележи дека во центарот се производите и услугите кој го „заземаат“ најголемиот дел од сајтот, додека во случајот на он-лине медиуми тоа се текстовите, видео или аудиоснимките како и коментарите од читателите.

Основни индикатори за популарноста на содржината Основните индикатори за популарноста и истовремено „кеширањето“ на содрината, секако е прегледаноста на вашата страница или page views. Поголем број на прегледани страници, значи поголема можност на посетителите да им ја прикажете рекламата на огласувачите. Пресметката е многу едноставна, ако рекламата ја наплаќате по прикажување т.н CPM (Cost per Mille) моделот кој го пресметува трошокот на секои 1000 прикажувања, поголемиот број на прегледани страници кои содржат реклами, директно ги зголемуваат приходите. Да речеме дека имате 300.000 посети месечно, со просечно 2 прегледани страни по посета и можност да пласирате 3 реклами по страна, со CPM (Cost per Mille) од 10 евра вкупно, месечните приходи ќе ви бидат (300.000 x 2 x 3)/(10/1000)=18.000 евра... Од ваквата сметка јасно се гледа дека бројот на прегледаните страни, комбиниран со вкупниот број на посети, е основен показател за популарноста на сајтот. Важно е да се нагласи дека не смеете да дозволите вашата анализа да запре овде, бидејќи потпирањето само на овие два идикатора може да наведе на погрешна стратегија и да ви го загрози

Равенството е многу едноставно: Што подобра содржина- поголем број на посетители, што поголем број на посетители- толку поголем број на реклами, а со поголемиот број на реклами стигнуваат и поголемите приходи, што поголеми приходи- толку поголеми можности за збогатување на содржините...и така во круг. За да ги привлечете огласувачите, неопходно е да поседувате точни и детални информации за посетеноста на сајтот и популарноста на содржината, т.е да имате можност да им овозможите увид во однесувањето и во тоа што преферираат посетителите, како и нивниот демографски профил

април 2009

[10]


Кога зборуваме за квалитетот, важно е да напоменеме дека овде не се мисли на квалитет во однос на интелектуален или уметнички аспек ниту, пак, од гледна точка на областа или темата со која се занимава сајтот. Така сајтот посветен, да речеме на видеоигри, може да има поквалитетна содржина од оној кој се занимава со театарски претстави, доколку тој е прилагоден на потребите на својата целна група и е претставен за неа на близок и интересен начин. За квалитетна се смета онаа содржина која успева да го заинтересира посетителот, да го инспирира да стапи во интеракција и да го наведе на акција, односно конверзија (на пример, да се зачлени, да се претплати или да купи). Во овој контекст, како следно важно прашање се наметнува структурата на сообраќајот кој го привлекувате, како и однесувањето на посетителите кои се наоѓаат на сајтот. За најдиректен индикатор на квалитетот на дојдовниот сообраќај може да се земе стапката на одбиеност (Bounce Rate) која го покажува односот на посетителите кои веднаш по доаѓањето го напуштиле сајтот не погледнувајќи ниту една друга страна освен онаа до која стигнале (Landing Pи age) и вкупниот број на посетители (Bounces/Visits). Високата стапка на одбивање над 30% ви говори дека посетителите кои доаѓаат, всушност не се заинтересирани за содржината којашто ја нудите или поточно вие не сте успеале уште на влезот да им ја понудите [11]

ПРЕЗЕМЕНО

долгорочниот останок на интернет, наведувајќи ве да се фокусирате на лов на што поголем број посетители, при тоа запоставувајќи го квалитетот што им го нудите на тие посетители.

април 2009

сплатлив веб-сајт


информацијата која тие ја бараат. Од финансиска страна гледано, високата стапка на одбивање значи изгубен приход од рекламирање. Последицата на високата стапка на одбивање обично е нискиот CTR (click - through rate), или процентот на кликови на реклама, бидејќи незаинтересираните посетители нема да имаат мотив да кликнат на реклама, што пак ке влијае на вашииот рејтинг кај огласувачите. Нискиот CTR води кон уште пониска стапка на конверзија и последично низок CPA (Cost per Action) или трошок по акција, што понатаму негативно се одразува по потенцијалниот приход од реклама. Следниот важен индикатор, за квалитетот на сајтот, е односот на посетителите кои се враќаат (Returning Visitors), наспроти вкупниот број посетители. Што е поголема разликата тоа значи дека толку поголема е лојалноста на посетителите. Кога на целата таа анализа ќе се додаде зачестеноста на посетите, покажан по просечниот број на посети по посетител, како и уделот на посетителите кои се вратиле повеќе од х пати (да речеме 5), се доаѓа до лесно мерливи дополнителни индикатори за лојалноста. Во овој случај критериумот за квалитетна содржина за сајтот и за огласувачите се разликува, бидејќи на огласувачите им е најважен досегот („reach”) кој се базира на новите посетители (First time visitors), додека на сајтот му е важно да ги мотивира веќе постоечките посетители (Returning Visitors) да се вратат и да продолжат редовно да го посетуваат сајтот. Заради тоа е неопходно да се земе предвид дека и двете барања треба да се задоволат, односно агресивниот маркетинг во намерата да добие нови посетители (SEO, SEM, email и сл.) се комбинира со акциите насочени на анимирање на постоечките посетители со цел да се осигура нивната лојалност,

ПРЕЗЕМЕНО април 2009

[12]

најчесто кон посебни привилегии и преференцијален третман. Лојалноста на посетителите ќе резултира со нивната отвореност, да ги поделат со вас своите лични податоци неопходни во преговорите со огласувачите, кои сакаат да имаат што повеќе информации за профилот и за жебите на своите целни групи. Содржината поттикнува на активност Со доаѓањето на новите веб можности, за добра содржина веќе е неопходно на посетителите да им се даде можност и самите да допринесуваат во создавањето на содржината, било да е тоа низ форуми, коментари, пречки, гласање или групирање внатре во својата друштвена мрежа (social network). Затоа, покрај класичните индикатори на заинтересираност, како што се просечен број на прегледани страници по посетител, просечно време на задржување на сајтот или некоја негова секција, нивото на интерактивност на посетителот може да се измери и преку бројот и зачестеноста на коментарите, препораките, гласовите, отпечатените текстови, активности на форумот, блогот, корисничкиот профил и слично, изразени низ Стапката на конверзација. Следењето и мерењето на овие активности ќе ви даде податоци неопходни за да се изгради профил на однесување (behavioral profile) на вашите посетители. Овој профил, комбиниран со демографскиот профил кој веќе го поседувате од лојалните посетители и основните показатели, споменати на почетокот на текстот (број на посетители, број на прегледани страници, дел од новите посетители кои се враќаат), ќе ви даде јасна слика за квалитетот и исплатливоста на сајтот како и низа на броеви поткрепени со аргументи за привлекување на огласувачи.


HR РЕЧНИК

РЕСУРС ЧОВЕЧКИ РЕСУРС МЕНАЏМЕНТ НА ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ HEADHUNTING HEADHUNTER MATCHMAKING РЕСУРС ЧОВЕЧКИ РЕСУРС МЕНАЏМЕНТ НА ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ HEADHUNTING HEADHUNTER MATCHMAKING Итеракција РЕСУ РС ЧОВЕЧКИ РЕСУРС МЕНАЏМЕНТ НА ЧОВЕЧКИ - карактеристикa на работното место која ги опишува својствата на вештините во меѓучвечките односи кои се неопходни за работното место. Таа одредува во која мера работното место бара соработка со РЕСУРСИ HEADHUNTING HEADHUNTER MATCHMAKING луѓето внатре и надвор од одредената компанија. Покрај тоа оваа карактеристика го одржува нивото на комуникација и вештини потребни за да се завршуваат работите и да се исполнуваат активностите на РЕСУРС ЧОВЕЧКИ РЕСУРС МЕНАЏМЕНТ НА ЧОВЕЧКИ работното место. РЕСУРСИ HEADHUNTING HEADHUNTER MATCHMAKING РЕСУРС ЧОВЕЧКИ РЕСУРС МЕНАЏМЕНТ НА ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ HEADHUNTING HEADHUNTER MATCHMAKING РЕСУРС ЧОВЕЧКИ РЕСУРС МЕНАЏМЕНТ НА ЧОВЕЧКИ

Континуран мал интерес за инженерски позиции Според статистиката од нашата база најмнгу луѓе се пријавуваат за работните позиции во административниот сектор, потоа за економскиот сектор а најмал интерес има за IT сектор и за позициите на инженерите.

Статистика на број на апликанти по огласи 14%

16%

ОГЛАСИ ЗА ЕКОНОМИСТ И

5%

ОГЛАСИ ЗА ПРАВНИЦИ

9% ОГЛАСИ ЗА ИНЖЕНЕРИ

16%

7% 10%

ОГЛАСИ ЗА ПРОДАЖНИ АСИСТ ЕНТ И ОГЛАСИ ЗА МАРКЕТ ИНГ ПОЗИЦИИ ОГЛАСИ ЗА МЕНАЏЕРСКИ ПОЗИЦИИ

СТАТИСТИКА

6%

ОГЛАСИ ЗА АДМИНИСТ РАТ ИВНИ АСИСТ ЕНТ И ОГЛАСИ ЗА ИТ ПОЗИЦИИ

ОГЛАСИ ЗА КОМЕРЦИЈАЛИСТ И

[13] април 2009

17%


Филип Т. Рикер – Насоката на надворешната политика на САД под раководство на Обама

Во петокот на 15 Мај 2009 Американскиот амбасадор Филип Т. Рикер одржа говор на тема “Насоката на надворешната политика на САД под раководство на Обама” пред студентите на Универзитетот Американ Колеџ Скопје, професорите и медиумите. Амбасадорот го започна говорот кажувајќи дека е многу среќен што е по втор пат во Македонија каде што ќе има шанса не само да си ја врши работата како како претставник на ново избраниот претседател Барак Обама, туку и да се види со своите стари пријатели во Македонија и да ужива во убавините на земјата.


Амбасадорот ги презентираше своите коментари за надворешната политика на САД под раководство на Обама. Тој рече дека Барак Обама е свесен за неколкуте проблеми со кои САД и остатокот од светот се соочуваат денес и дека одредени мерки треба да се превземат за да се решат проблемите во врска со тероризмот, климатските промени и економската криза. Признавајќија сериозноста на овие проблеми претседателот Обама ги одбрал најдобрите луѓе во неговата администрација иако некои од нив не се во врска со политиката или се негови политички ривали. Во текот на првите 100 дена од неговиот мандат тој покажа како ќе изгледа неговата обврска. Приоритет е надворешната политика што ја осигурува безбедноста на Американскиот народ како и онаа на пријателите и сојузниците на САД. Денес резултатите се охрабрувачки ,но многу повеќе треба да се направи. Вториот приоритет е да се порази Алкаеда или било која терористичка мрежа. Тој додаде дека Македонија останува голем сојузник со своите трупи служејќи редовно во Авганистан и Ирак и играат важна улога во подобрување на тамошната безбедносна ситуација. Третиот приоритет на САД е пристапот кон глобалните предизвици како сегашната финансиска криза. За да се реши овој проблем САД донираше на IMF 1 трилион долари помагајќи и на транзиционалната економија полесно да ја надмине економската криза.


Амбасадорот на Америка во МАкедонија Филип Т. Рикер, зборуваше за односите и политиката помеѓу САД и Македонија. Амбасадорот ги охрабри Македонците да ја следат надворешната политика на САД направена од Американскиот претседател Обама која што е формулирана од три фактори - безбедност, напредок или економската политика и вредности. Тој исто така зборуваше за проблемот со името и политиката на САД во врска со тоа прашање: “Јасно кажавме дека веруваме во решавањето на проблемот помеѓу Македонија и Грција. И до Македонија и Грција е како ќе го речат ова, очигледно ова не е лесен проблем, ако беше, ќе беше решен многу одамна, но не е некој што може да се реши толку лесно.Треба сериозен пристап, треба креативност, дипломатија и најмногу од се треба преговарање и дијалог”, рече Рикер. На крај, Филип T. Рикер рече дека политиката на САД кон Македонија нема да се смени и дека тие ќе сторат се што можат да ја извлечат нашата земја низ оваа тразиционалан фаза што е можно побрзо и да ја видат Македонија во НАТО и ЕУ штом ќе се реши проблемот со името.


10 најчести поплаки на вашите вработени

1. Повисоки примања: Платата секогаш е на прво место кога вработените очекуваат некоја промена. Обезбедете работна средина каде што вработените ќе се чувствуваат комфорни, да побараат покачување без доза на страв. 2. Еднакви примања: Вработените многу често се загрижени за разликата во платата која може да постои помеѓу новите вработени и оние со подолго работно искуство во истата компанија. Во организации каде што просечната плата се зголемува за 4%, веќе вработените мислат дека нововработените се подобро платени, а често е така. 3. Бенефиции, здраствено осигурување, пензија, платен одмор: Многумина од вработените мислат дека премногу плаќаат за нивното здравствено осигурување, сакаат да имаат сигурна пензија, платен одмор. Реално тоа и го заслужуваат, обидете се да им го овозможите ова.

4. Прекумерно менаџирање: Многу често во компаниите, вработените се жалат на преголема контрола од страна на нивните супервизори или бројот на супервизорите. Преголемата контрола, од страна на шефовите и не оди секогаш во ваш прилог, сепак кога некој ви седи над глава, не верувам дека можете да работите со комодитет. Ова гушење од страна на шефовите, директорите, иницира нервоза кај вработените. Тие можат и без вас да работат, сепак за тоа се и платени. Оставете ги да си ја заработат платата. 5. Покачување на плата според квалитет: Вработените најчесто, при покачувањето на плата, очекуваат да биде според квалитетот и завршената работа. Не им се допаѓа кога покачувањето се случува еднаш годишно за сите. Наградете ги во вистински момент, што подолго чекате толку повеќе тие се чувствуваат запоставени, а тоа предизвикува незадоволство кое може да резултира со понатамошно лошо работење. Ако треба нешто да се подобри кај нив, во врска со квалитетот, при што би добиле покачување, бидете слободни и пренесете им го тоа. Продолжува... [17] април 2009

Подолу ги прикажуваме десетте најчести поплаки, според некои истражувања. Колку од нив постојат во вашата компанија?

ВРАБОТУВАЊЕ СОВЕТУВА

Дали сте заинтересирани да ги дознаете најчестите поплаки на вашите вработени? Знаејќи што е она што ги прави вработените незадоволни и несреќни, вие сте на пола пат од решавање на истиот проблем поврзан со нивната сатисфакција, морал, позитивна мотивација и желба за работа. Слушнете го она што имаат да ви го кажат вработените, овозможете им комуникација со менаџерите на компанијата. Ако тие се чувствуваат пријатно и сигурно на своето работно место, тогаш ќе го кажат тоа што им е на ум и комуникацијата ќе биде обострана и искрена што ќе придонесе за подобра работна атмосфера со што самите резултати ќе бидат подобри.


CV НА големите април 2009

[18]

лидери


c u r r i c u lu m v i ta e Personal information Birth name Born Residence Nationality Marital status

Additional Information

Francisco Javier Solana de Madariaga 14 July 1942 (age 67), Madrid, Spain Brussels,BELGIUM Spanish Married to Concepción Giménez; two adult children (Diego)(Vega)  He has become a frequent visiter of anniversary celebrations of

Magdeleine Albright

 He maintains a very close relationship with Bill and Hillary Clinton and

also visits frequently the former Secretary of State Henry Kissinger:

 The former Foreign chief Igor Ivanov is among his closest friends and the

president, Vladimir Putin, has already led him to his dacha.”

 His “UN man” was the former secretary general Kofi Annan  He is a member of the Spanish Chapter of the Club of Rome  He is also involved, though not a member, of the Trilateral Commission  Solana holds an undergraduate degree in chemistry (Received in Spain in

1963)

 Master’s Degree obtained in Great Britain, and a doctorate in physics  Special interests: gun colectioner, enjoy studyng famous war battles

Work experience

Politician

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

1975-1978 Complutense University-Madrid,Spain Professor-Physics

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

1977-1995 Spanish Parliament Member of the Spanish Parliament

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

December 1982 - July 1988 Government of Spain Minister for Culture

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

July 1985 - July 1988 Government of Spain Government Spokesman

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

July 1988 - July 1992 Government of Spain Minister for Education and Science

CV ХАВИЕР СОЛАНА

Proffesion

[19] април 2009


CV ОЛИ РЕН

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

July 1992 - December 1995 Government of Spain Minister for Foreign Affairs

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

December 1995 - October 1999 NATO Secretary-General

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

Since October 1999Council of the European Union Secretary General, High representative for the Common Foreign and Security Policy (CFSP)

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

Since November 1999Western European Union (WEU) Secretary General

• Dates * Name and address of employer • Main activities and responsibilities

July 2004Council of the EU appointed for a second 5-year mandate as Secretary-General and EU High Representative for the CFSP

Education andand Trening Education Training 1962-1964

• Dates • Name and type of institution

Complutense University(UCM)

• Dates • Name and type of institution

Spain’s Higher Council for Scientific Research

• Dates • Name and type of institution

1965-USA Via Fulbright Scholarship- University of Chicago; University of

• Dates • Name and type of institution

1964

California, San Diego; 1971

doctorate in physics from University of Virginia in Charlottesville

Political experience • Dates

Since 1964

Member of Spanish Socialist Workers’ Party(PSOE)

Personal skills and competences Mother language Other languages

април 2009

[20]

Spanish English


наречен „50 причини да кажете не на НАТО". На 24 март во 1998г., лансира воздушни напади на во Југославија, без одобрување на Советот за безбедност, со оправдување дека овие напади се базираат на хуманитарни цели и на одговорноста на НАТО да го сочува мирот во Европа и да го спречи геноцидот сличен како оној за време на војната во БПо заминување од НАТО,тој останува активен во Европската Унија. Во 99 е именуван за генерален секретар на Советот на Европската Унија со основна задача да ја презентира Европската Унија во странство. Истата година е именуван и за генерален секретар таканаречената Западна Европска Унија, а во 2004г. неговиот 5- годишен мандат се обновува, тој станува и претседател на Европската агенција за одбрана.Кога станува збор за неговиот личен живот, може да се каже дека не консумира многу храна, не сака да спие многу, храната се состои од диета со риба и овошје, но понекогаш како што вели тој сака да јаде и печена патка. Тој е голем колекционер на оружје и ужива во истражувањата за воени битки. За тоа која е тајната на неговиот успех? Солана на одговорил –„ Не си создавај непријатели и не поставувај прашања чиј одговор не го знаеш или, пак, не сакаш да го знаеш". Омилен е кај многу светски познати политичари, комуницијарќи често со Хилари и Бил Клинтон, тој е редовен посетител на годишнините на Меделин Олбрајт. [21]

CV ХАВИЕР СОЛАНА

авиер Солана или господин Европа, како што го нарекуваат, е роден. како Хавиер Солана де Мадариага и од страната на мајка му, тој е внук на познатиот шпански дипломат и писател Салвадор де Мадариага.Солана се стекнал со средното образование во ексклузивното католичко El Pilar College, потоа се запишува на Complutense University, каде што како студент бил санкциониран од Факултетот за организирање на опозициски форум. Во 1964, станува член на Шпанската социјалистичко работничка партија (PSOE) која во тоа време била илегална, истата година дипломира и потоа една година ги усовршува студиите на Шпанскиот висок совет за научни истражувања (CSIC). Во 1965, заминува за САД, каде што поминува 6 години студирајќи на неколку различни универзитети. На еден од универзитетите предава физика како асистент, но и понатаму продолжува со самостојни, независни истражувања. Исто така бил вклучен и во протестите против војната во Виетнам... Докторатот по физика го прави во 1971а истата година се враќа во Шпанија и се придружува на илегалната Демократската координација на Мадрид.Неговата јавна политичка активност почнува во 1992 кога бил именуван за министер за надворешни работи за да во 95г. Солана станува генерален секретар на НАТО. Ова негово именување беше сметано за контроверзно, бидејќи тој јавно се изјаснил за противник на НАТО во памфлетот

април 2009

Х


УСПЕШНИ БРЕНДОВИ

Кореа Ауто Трејд ние?...Ние см

Квалитетот е сепак тој што на крај ќе одлучи со кое возило ќе си заминете дома. Сите сакаме автомобил кој располага со сигурност, удобност, иновативност, модерен технолошки дизајн...Разгледавме повеќе опции и решивме да ги посетиме во Кореа Ауто Трејд, компанија присутна на нашиот пазар веќе 15 година со увоз и дистрибуција на широката палета HYUNDAI возила.За да се увериме во квалитетот на возилата го посетивме HYUNDAI Центарот во Скопје и направивме неколку тест возења на автомобилите, истото можете да го направите и вие со закажување на тест возење во Кореа Ауто Трејд.По завршување на тест возењето се вративме во HYUNDAI Центарот за да поразговараме со претставниците на Кореа Ауто Трејд, во прилог на тоа следува дел од тој разговор. Возење кон иднината - Hyundai i20 Новиот Hyundai i20 супер мини автомобил од Б-сегментот, може да се добие во две верзии, хечбек со 3 и 5 врати. Hyundai i20 пристигнува на пазарот како замена за добро познатиот Hyundai Getz, бенефициите од купувањето на новиот i20 се релативно ниската цена, малата потрошувачка, малото емитување на CO2 гасови, со цел да се заштити околината, и се разбира 5-годишната гаранција која ја нуди Hyundai за ова возило и за сите останати возила со ознаката i (i10, i20, i30, ix55)

Загарантиран комодитет и удобност Новиот изглед на Hyundai i20 претставува совршен спој помеѓу модерниот дизајн, врвната технологија и бесценeтиот квалитет. Јасни и стилски линии во надворешноста, сестраност и пространост во внатрешноста, гарантираат удобно и комфорно возење. Движењето по патот е неверојатно прецизно и безбедно, имате чувство како да управувате со некое возило од поголема класа. Овој автомобил наменет за сите и април 2009

[22]


д – кој сме ме HYUNDAI

Пишува Оливер Тодоровски

Добрите познавачи на автомобили, секако ги сместуваат Hyundai возилата со 10 најдобри автомобилски гиганти во светот. На прв поглед возилото ве плени со модерните и интелигентни

линии на надворешноста, по самото влегување во возилото просторот ве освојува со неговиот светол ентериер, благодарејќи на пространата стаклена површина. Багажниот простор располага со 295 литри со крената задна клупа. Новиот Hyundai i20 е дизајниран така што безбедноста е на прво место, располага со 6 воздушни перничиња, одлична суспензија, има најдобри достапни системи за кочење, каросеријата е креирана да при некоја незгода или удар, целата енергија да ја апсорбира возилото, да не се пропушти истата да стигне до патникот.

Hyundai i20 секако располага и со технолошки иновативности сè со цел да се овозможи порелаксирано возење и одлично искуство, а за да се постигне ова, тука се клима уредот, аудиосистемот во кој спаѓа и I-pod MP3 плеер. За ова возило Hyundai нуди неколку агрегати кои ги задоволуваат сите светски стандарди, најниско емитување на CO2 гасови во атмосферата итн. Широката палета на агрегати, сигурно ќе одговори на сите ваши барања, затоа би ви препорачал да

се уверите самите и да го посетите најблискиот салон на Hyundai, да тестирате некое од возилата на Hyundai и можеби да си заминете со едно од нив.

[23]

УСПЕШНИ БРЕНДОВИ

Квалитет и безбедност

Врвна технологија и иновативност

април 2009

млади и стари, а и повисоки особи, ова го истакнувам бидејќи тешко е за човек висок 190 сантиметри да се смести во кој било автомобил, овој проблем кај i20 го нема, има и повеќе од доволно простор за главата на возачот.


ДЕЛОВЕН СТИЛ

ИНОВАТИВНА Р СРЕДИНА

Работната средина, во која работат и креираат луѓето, влијае на нивниот успех, а со тоа и на успехот на компанијата

Одличниот ентериерен дизајн не се однесува само на приватните домови, хотели, јавни места како уметнички галерии. Паметните работодавачи се свесни дека креативниот работен простор инспирира поголема продуктивност и да, погодивте …КРЕАТИВНОСТ. Следете го трендот на овој гарантиран успех, резултати ќе има. Кога станува збор за уредувањето на работната средина работодавците во Македонија се скептици во тој поглед, слушам многу коментари од типот „ти му даваш прст тој ја сака цела рака”, или пак „не менувам ништо и вака не работат, а замисли да имаат привилегии”. Eдноставно работодавците не сакаат да им угодат на своите вработени, мислејќи дека откако ќе им овозможат привилегија на вработените, тие ќе го злоупотребат истото заборавајќи на работата и народно кажано ќе дремат на работа, но ова не е точно, едноставно вработениот очекува да се чувствува опуштено, без каков било притисок за да може да се посвети на работата. Различни компании го решиле тоа на мошне иновативен начин, а секако резултатот е присутен со самото тоа што вие сте свесни за нивниот успех.

GOOGLE мислам дека е на прво место за иновативност и креативност кога станува

април 2009

[24]

збор за дизајн на работниот простор. Можеби најинтересните канцеларии на GOOGLE се наоѓаат во Цирих, за кои мотивот на архитетктот е природната околина и тој тоа го претопува во совршен работен простор. Јас верувам дека доколку на вработениот му овозможите слична работна средина тој нема да ескивира, впрочем нема ни да помисли да не работи.Кога инвестиционата групација All Capital посакала простор за состаноците во Амстердам тие се консултирале со две локални креативни фирми кои го осмислиле дизајнот. Просторијата располага со многу светлина, иако можеби во поголемиот дел располага со темни бои, златната е таа што го отвора просторот и го насочува светлото кон канцелариската маса, а со тоа сакале да постигнат ефект на насочено внимание кон моќта и парите.Лондонската фирма за архитектура и дизајн, Jump Studios верува дека иновациите доаѓаат од преминување на бариерите во дизајн дисциплините. Компанија ги колектира сите искуства од светот на модата, уметноста,


антропологијата и ги преточува во совршен дизајн. Ова сигурно била причината тие да бидат најмени од маркетинг и комуникациска групација ENGINE за дизајнирање на нивниот нов работен простор. Запрете за момент и размислите за околината што ве опкружува? Каква е таа околина? Дали таа е во хармонија со тоа што треба да го постигнете? Некои од нас работат во нашите домови, некои пак цел

повеќе компании соработуваат со дизајнери на работен простор за задоволување на потребите на својте вработени. Доколку сите барем малку ја кренат главата од брендирањето и напредокот на својата компанија, барем мал дел од таа енергија да ја посветат на работниот простор, најверојатно другите идеи ќе си дојдат сами, ќе почнеме да ги гледаме работите што очекуваме да ги видиме и да

ден гледаат во мониторот и се наоѓаат на некое место наречено работа.

се случат. Креативна околина негува и привлекува креативни умови.

Опкружувањето има директен ефект врз нашата работа и како се чувствуваме ние во врска со нашата работа. Пиете кафе? Нарушена ви е концентрацијата од страна на колегата кој слуша музика? Работниот простор ве притиска и не инспирира? За среќа, сè

Многумина ќе кажат дека за нешто вакво треба многу финансии, но ќе згрешат уште на почетокот. Потребно е само малку иновативност, малку храброст, креативност и успехот е загарантиран.

април 2009

[25]

ДЕЛОВЕН СТИЛ

РАБОТНА


Прочитајте нешто корисно ЛИТЕРАТУРА

Платон

Закони Број на страни: Издадена: Цена:

492 стр. 2007 год. 630,00 ден.

Најобемниот Платонов дијалог - Закони, е енциклопедија на правната и правничката свест на човештвото, а пред се, Дијалогот е философија на правдата и праведноста, - праведноста како врвна доблест на човечки план и правдата како космолошко начело. Двете категории се спроведуваат во антитетички парови: ред/ безредие, закон/беззаконие, добро/зло, доблест/насилство, вина/одмазда, злосторство/казна... и сето ова во метафизичка и физичка смисла - живот/смрт.

Architecture Now! Houses

Houses Of Today, Built For Tomorrow New houses of elegance and distinction from around the world Покрај основното значење на засолниште , што друго е дефиниција за куќа?Кој се нејзините елеменити и ограничувања.? Од постмодернистички замоци па се до хај-тек кабини, во оваа книга ќе ги видите најзначајните нови градби на куќи, тргнувајќи од срцето на Патагонија преку приградските насеби на Сиднеј, низ САД, Европа, Скандинавија и Азија....

Бертранд Расел

МУДРОСТА НА ЗАПАДОТ Број на страни: Издадена: Цена:

240 стр. 2009 год. 450,00 ден.

“Белиот тигар“ ни ја претставува Индија во нејзиното вистинско светло, лишена од секакви романтични претстави. Возбудлив и шокантен роман што ќе ве понесе од селата во долината на Ганг, исполнети со очај и речиси сосема лишени од закон и ред, до Бангалор на „дивиот југ“, кој вртоглаво се развива привлекувајќи ги светските компании. Пишуван како исповед и полн со црн хумор, Белиот тигар не ја црпи возбудливоста само од тематиката, туку пред сè од својот аморален наратор – циничен антихерој, кој одбива да се покае, но кој и покрај сè ни се „вовлекува под кожа“.

април 2009

[26]

@


? ” #

Можам

ица деца л и стар м а в у ч да да готвам

и друго.

± ¼ Ω Œ ректорот?!

вентка на ди апсол ентка персонална

Му бев апсолв

ч

Ако ме вработиш и

тоа. а з и и т ала ф не ми давај плата

Сите беа со фармерки и маица јас без со сако и не ме примија...

@/$]{!!?( Ǿ ¶ < µ ”&?! Еве ви го моето CV иако мислам дека е за џабе зашто како јас што ќе ви се претставам вие не можете да прочитате во листот.Ама штом го барате читајте го а ако не ви е јасно одма ќе ви објаснам

* Граматичките и ситаксичките грешки намерно не се корегирани

[27] април 2009

Не знам англиски, и мислам дека не ми треба, што ќе учам за џабе

ГАФОВИ

Ако може неш то полесно да ми најдете не можам да бидам чувар !


ОГЛАСНА ТАБЛА

Фирма: Џонсон Контролс Град: Скопје Објавен: 21.05.2009, Дневник

април 2009

Џонсон Контролс за потребите на новата фабрика огласува слободни работни места: Аналитичар на залихи и Техничар за логистика. Адреса за аплицирање: AG-EUR-MK-Jobs@jci.com Огласот е објавен во Вест и Дневник на 21.05.2009 и трае до 27.05.2009год.

Фирма:Универзитетот за информатички технологии Охрид Град: Охрид Објавен: 21.05.2009, Вечер Матичната комисија за основање на Универзитетот за информатички технологии во Охрид распишува конкурс за избор на 6 (шест) лица за административна служба на следните позиции: Одговорен за ЕКТС, Библиотекар, Генерален секретар, Раководител на финансиско работење, Административен системски оператор и Администратор. Адреса за аплицирање: ул.Димитрие Чуповски, бр.9 Скопје. Огласот е објавен во Вечер на 21.05.2009 и трае до 29.05.2009година.

Фирма: ЕУРОФАРМ – СЕРАВА Град: Скопје Објавен: 21.05.2009, Дневник

Фирма: Македонски Телеком АД Град: Скопје Објавен: 21.05.2009, Дневник

Апетка ЕУРОФАРМ - СЕРАВА има потреба од дипл. фармацевт или фармацевтски техничар. Адреса за аплицирање eurofarm@eurofarm.com.mk Огласот е објавен во Дневник на 21.05.2009

Македонски Телеком АД - Скопје вработува Специјалист за заштита на деловни податоци и Соработник за формирање на цени. Адреса за аплицирање: Македонски Телеком АД - Скопје, ул. Орце Николов б.б или директно во Централната архива со назнака Молба за надворешен оглас Сектор за формирање на цени. Огласот е објавен во Дневник на 20.05.2009 и трае до 27.05.2009година.

Фирма: АДИНГ АД Град: Скопје Објавен: 21.05.2009, Дневник

Фирма: ОУ „Орхан Џемаили“ Град: Скопје Објавен: 13.05.2009, Дневник

АДИНГ АД Скопје има потреба од Два Дипломирани градежни инженери или Дипломирани инженери архитекти. Адреса за аплицирање: АДИНГ АД Скопје Новоселски пат бб , поштенски фах 40 или ading@mt.net.mk Огласот е објавен во Дневник на 20.05.2009 и трае до 05.06.2009година.

ОУ „Орхан Џемаили“ с.Горно Татеши распишува конкурс за именување на директор на училиштето. Документите се доставуваат во архивата на училиштето лично или преку пошта. Огласот е објавен во Утрински Весник на 14.05.2009год. и трае 8 дена од објавувањето.

[28]


Гледајте

ПРОФИТ

со Жарко Василевски

на НАША ТВ!

На 25 Мај, Понеделник, во емисијата Профит ќе гостува Драган Димитров, директор на Статер банка, банка за пример и центар за креирање на нови вредности и овозможување на висококвалитетни услуги. Димитров ќе зборува за тоа како да се подобрат финансиските услуги во банкарскиот сектор, а воедно ќе ја претстави палетата на производи и услуги кои тие ги нудат.

Во Среда, на 27ми Мај, гости во Профит ќе бидат сопствениците на фирмата Дијаг, која произведува рачно лиени елементи и бизнис подароци. Плакетите кои ги произведува оваа компанија ги красат витрините на многу амбасади, министерства, невладини организации и многу успешни компании. Од емисијата дознајте како се работи во овој бизнис.

Во Петок, 29 Мај, ќе гостува Јорданчо Велков, генерален менаџер на Дизајн Фантазија. Тема на разговорот ќе биде производството и продажбата на мебел. Гледајте не и дознајте што ја прави оваа компанија различна од другите во овој бизнис и на што се должи нивниот успех. Емисијата, како и секој пат, започнува во 18.40.


ОГЛАСНА ТАБЛА април 2009

Фирма:ИТАЛИА МОДА Град: Битола Објавен: 19.05.2009, Дневник

Фирма: GRANDEX Град: Скопје Објавен: 19.05.2009, Дневник

ИТАЛИА МОДА има потреба од Персонал за продажба во продавницата Теранова лоцирана во Битола. Адреса за аплицирање: italymoda.jobs@yahoo. com или по пошта Ул. 11 Октомври бр.1 лок. 4. Огласот е објавен во Дневник на 19.05.2009год. и трае 5 дена од објавувањето.

GRANDEX вработува Менаџер за продажба, Техничка секретарка и Возач дистрибутер. Адреса за аплицирање: info@grandex.com.mk или по пошта на ул.Илинденска бр.48/4, 1000 Скопје. Огласот е објавен во Дневник на 19.05.2009година.

Фирма: АНИТЕРМ Град: Скопје Објавен: 19.05.2009, Дневник

Фирма: MAK-SYSTEM International group Град: Скопје Објавен: 16.05.2009, Дневник

АНИТЕРМ објавува конкурс за работни места: Монтажер за инсталации за климатизација (1 извршител) и Машински инженер термотехника (1 извршител). Адреса за аплицирање: aniterm@aniterm.com.mk или по пошта на адреса ул. Црвената Скопска Општина 66. Огласот е објавен во Дневник на 19.05.2009 и трае 5 дена од објавувањето.

MAK - SYSTEM International group вработува Програмери за развој, Програмери за одржување, Тест инженери, Лекари и Инженери за контрола на квалитет. Адреса за аплицирање: Jobs.mk@mak-system.net или по пошта на адреса Разлошка бб, 1000 Скопје. Огласот е објавен во Дневник на 16.05.2009

Фирма: АЛМА-М ДООЕЛ Град: Скопје Објавен: 16.05.2009, Дневник

Фирма: ДОО ФАРМА ПРИМА Град: Скопје Објавен: 16.05.2009, Дневник

АЛМА-М ДООЕЛ Скопје има потреба од Продажни агенти за Велес, Куманово, Св.Николе, Штип, Тетово, Гостивар и Струга и Мерчендајзер за Охрид и Струга. Адреса за аплицирање ул. Новоселски пат бб Скопје или tinanikovski@alma-m.com.mk Огласот е објавен во Дневник на 16.05.2009 и трае 7 дена од објавувањето.

ДОО ФАРМА ПРИМА има потреба од дипломиран фармацевт со работно искуство за работа во комерција. Адреса за аплицирање: trajan.farmaprima@ gmail.com Огласот е објавен во Дневник на 16.05.2009год.

[30]


Фирма: „Енерго Системи“ ДОО Град: Скопје Објавен: 16.05.2009, Дневник

SKENDEROVSKI вработува ЕлектроничарЕлектричар, Механичар, Асистент на менаџер и Лице за резервни делови. Адреса за аплицирање mihajlo@ skenderovski.com.mk или СЕРВИС СКЕНДЕРОВСКИ, Сервисна зона југ - реон 40. Огласот е објавен во Дневник на 16.05.2009 и трае 7 дена од објавувањето.

„Енерго Системи“ ДОО Скопје, застапник на SAACKE горилници објавува оглас за вработување на Самостоен сервисер за SAACKE и други видови на горилници како и термотехнички индустриски постројки. Адреса за аплицирање: office@energosistem.com.mk Огласот е објавен во Дневник на 16.05.2009 и трае до 31.05.2009год.

Фирма: ВИГО-48 Град: Битола Објавен: 16.05.2009, Дневник

Фирма: EuroMedia Град: Скопје Објавен: 18.05.2009, Дневник

ВИГО-48 ДООЕЛ има потреба од ДИРЕКТОР ЗА ПРОДАЖБА. Адреса за аплицирање: vigo-48@t-home.mk или по пошта на адреса ВИГО-48 ДООЕЛ, ул.Гургур 148 Битола. Огласот е објавен во Дневник на 16.05.2009 и трае до 31.05.2009год.

Дневник 18.05.2009 E u r o M e d i a објавува оглас за вработување на Комерцијален референт, Продукт менаџер за бела техника и мали кујнски апарати и Продукт менаџер за аудиовидео опрема. Адреса за аплицирање: marketing@euromed.com.mk Огласот е објавен во Дневник на 18.05.2009 и трае до 01.06.2009год.

Фирма: БИОТЕК Град: Скопје Објавен: 20.05.2009, Дневник

Фирма: АДИНГ АД Град: Скопје Објавен: 20.05.2009, Дневник

БИОТЕК објавува оглас за вработување на Комерцијалисти, Сервисери, Магационери, Хемичари и Фармацевти. Адреса за аплицирање: Загребска 28В, 1000 Скопје или biotek@on.net.mk Огласот е обавен во Дневник на 20.05.2009 и трае до 28.05.2009година.

АДИНГ АД Скопје вработува Еден Дипломиран Инженер Технолог или Дипломиран Хемиски Инженер. Адреса за аплицирање: АДИНГ АД Скопје, Новоселски пат бб, поштеснки фах 40 или ading@mt.net.mk Огласот е објавен во Дневник на 20.05.2009и трае до 05.06.2009 година.

април 2009

[31]

ОГЛАСНА ТАБЛА

Фирма: SKENDEROVSKI Град: Скпје Објавен: 16.05.2009, Дневник


КРОАЦИА ОСИГУРУВАЊЕ АД Друштво за осигуривање на живот Скопје КРОАЦИА ОСИГУРУВАЊЕ АД - Друштво за осигурување на живот Скопје, прва и водечка компанија во полето на осигурување на Живот во Р. Македонија објавува

ОГЛАС

за Застапници во осигурувањето во:

ПРИЛЕП - 27.05.2009 СТАНЕТЕ НАШ ЗАСТАПНИК ЗА ОСИГУРУВАЊЕ!

Кандидатите потребно е да ги исполнуваат следните услови:  ССС/ВСС  Искуство во работа во продажба е пожелно  Познавање на работа со компјутер (MS Office)

Компанијата нуди одлична можност за заработка и стимулативни компезациони пакети Сите заинтересирани кандидати потребно е да ги поднесат пријавите на e-mail: maja.stankovska-kostova@croatiaosiguruvanje.com.mk или на e-mail: katerinam@vrabotuvanje.com.mk со назнака “ЗА ЗАСТАПНИК ВО ОСИГУРУВАЊЕ”. Сите пријавени кандидати нема да бидат повикани на обука.

ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ април 2009

[32]


Реномирана компанија од Скопје и препознатлив бренд во дејноста во Македонија – овластен дистрибутер на светски познати брендови како што се WRIGLEY, NESTLE, T-Mobile, поради проширување на својата дејност на Алма-Мобиле, во соработка со

објавува оглас за вработување на

ПРОДАЖЕН АГЕНТ (женско лице) Потребни квалификации:  ССС/ВСС  Солидно познавање на компјутерско работење и англиски јазик  Поседување на Б категорија  Предност имаат кандидати со претходно работно искуство во продажба

Сите кандидати кои се иницијативни, тимски работници, динамични, со добри комуникациски и презентерски вештини, ориентирани кон купувачот, се поканети да аплицираат. Ве молиме да ја пратите Вашата Професионална Биографија на e-mail: slavicat@vrabotuvanje.com.mk со назнака „за оглас за продажен агент за реон Скопје“. Оние кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.

[33] април 2009

ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ


ОГЛАСНА ТАБЛА

Адвокатска канцеларија ТРАЈКОВСКИ од Скопје,

објавува оглас за потреба од вработување на:

еден АДВОКАТ

[или стручен соработник]

Потребни квалификации:  Завршен правен факултет  Положен правосуден испит  Познавање на англиски јазик  Поседување возачка дозвола од Б категорија  Комуникациски способности (говорни и пишани)  Способност за тимска работа

Заинтересираните кандидати треба да достават детална биографија со мотивациско писмо најдоцна до 15.05.2009 година на E-mail: petart@euronet.com.mk

ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ април 2009

[34]


за потребите на свој клиент

компанија од Скопје со дејност трговија на производи (пијалоци) објавува ОГЛАС за вработување на

ДИСТРИБУТЕР Потребни квалификации:  Завршено среднообразование  Основно познавање на англиски јазик  Основно познавање на работа со компјутери  Работно искуство на истата позиција, минимум 1 година  Возачка дозвола, Б-категорија  Ориентираност кон клиенти  Организирана и мотивирана личност  Динамични, иницијативни и насочени кон резултати

ОГЛАСНА ТАБЛА

Доколку сакате да станете дел од компанија, во која приоритет се тимска работа, енергични сте, доверливи, лојални, одговорни и спремни за работа под притисок, Ве покануваме да аплицирате. Вашата Професионална Биографија доставете ја на e-mail: katerinam@vrabotuvanje.com.mk, со назнака на апликацијата “ ЗА ОГЛАС ЗА ДИСТРИБУТЕР”. Оние кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.

[35] април 2009

ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ


ОГЛАСНА ТАБЛА

Do you want to work in International Fortune 500 Company? Are you enough challenging to work and willing to work for IT company – distinguishable positioned brand, with widespread prospect abroad Macedonia?

In cooperation with For all interested candidates, announces the hereinafter positions: 1. IBM Senior Windows System Administrator 2. IBM Senior UNIX System Administrator 3. IBM Database Administrator Oracle, DB2 4. IBM MSSQL Administrator 5. IBM Storage Administrator 6. IBM Lotus Domino/Lotus Notes Administrator 7. IBM zSeries Specialist 8. IBM SAP BASIS Support Specialist If You want to become a part of a company with specialized and team work, professional communication, client oriented and goal attainment, if You are energetic, reliable, loyal, and responsible, with appetence and eagerness to work under pressure, ambitious and initiative, aspiring towards success and progress in the work, we kindly invite You to apply. Send your professional Curriculum Vitae (CV) and Cover Letter (CL) in English to katerinam@vrabotuvanje.com.mk, remitting your job position in the subject line. Only completed applications will be considered. Only short listed candidates will be notified.

Our client knows how to accomplish high-ranking goals, and give you a chance to try reaching them.

април 2009

[36]


Реномирана компанија, со дејност производство и продажба на широк асортиман домашни производи и странски брендови од прехранбена индустрија-пијалоци, во соработка со

објавува

ОГЛАС за регрутација на кандидати и правење на резервна листа за регион Скопје, поради можно зголемување на обем на работа, за следните работни позиции:

1. Возачи со Ц категорија Потребни квалификации:    

Миниум ССС Искуството во областа на работењето ќе се смета за предност Возачка дозвола Ц категорија Познавање на технички карактеристики на моторни возила

2. Помошници возачи (пожелно е поседување на Ц категорија) Потребни квалификации:   

Минимум ССС Искуството во областа на работењето ќе се смета за предност Познавање на технички карактеристики на моторни возила

 Минимум ССС  Работно искуство на иста или слична позиција ќе се смета за предност  Добро познавање на MS OFFICE  Пожелно е познавање на англиски јазик  Возачка дозвола Б-категорија  Одлични комуникациски, презентерски способности, продажно ориентиран Доколку сте енергични, лојални, принципиелни, одговорни, спремни за работа под притисок,флексибилни за теренска работа, тимски работник и ориентиран кон клиенти, Ве покануваме да аплицирате. Пратете ваша професионална биографија и насловно писмо на e-mail: slavicat@vrabotuvanje.com.mk или katerinam@vrabotuvanje.com.mk со назнака „ за оглас за возач“, „за оглас за помошник возач“, „за оглас за маркетинг агент“. Само оние кандидати кои ги исполнуваат бараните квалификации и критериуми, ќе бидат вклучени во процесот на селекција. Работно ќе бидат ангажирани само одреден број кандидати, согласно бројот на потребни работни позиции.

VRABOTUVANJE.COM/ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ април 2009

[37]

ОГЛАСНА ТАБЛА

3. Маркетинг агенти Потребни квалификации:


ОГЛАСНА ТАБЛА

за потребите на свој клиент, Компанија од Скопје, со дејност производство и продажба на автокозметика и автогалантерија објавува ОГЛАС за вработување на:

МЕНАЏЕР ЗА ПРОДАЖБА Ако сте:  со стекната универзитетска диплома,  со одлично знаење на англискиот јазик  со работно познавање на MS Office, Photo Shop  организирана и мотивирана личност  креативноста е ваша препознатливост  насочени кон резултати  со желба за постојанo усовршување

Нашата компанија нуди:  професионална работна средина  можност за Ваша професионална реализација  современи работни процеси

Доколку сакате да станете дел од компанија, во која приоритет се стручна тимска работа, сте енергични, доверливи, лојални, одговорни, спремни за работа под притисок и се стремите кон успех и напредок, Ве покануваме да аплицирате. Вашата Професионална Биографија и Насловно Писмо доставете ги на е-маил: slavicat@vrabotuvanje.com.mk, со назнака на апликацијата “за оглас за мeнаџер за продажба”. Оние кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.

VRABOTUVANJE.COM/ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ април 2009

[38]


реномирана компанија од Скопје и препознатлив бренд во дејноста во Македонија – овластен дистрибутер на светски познати брендови како што се WRIGLEY, NESTLE, T-Mobile,T-Home поради проширување на својата дејност на Алма-Мобиле,

објавува ОГЛАС за пополнување на следните позиции: 1. Прoдажен агент за реон Тетово-Гостивар (1 извршител) 2. Продажен агент за реон Струга-Охрид (1 извршител) 3. Продажен агент за реон Струмица (1 извршител)

Потребни квалификации се:

Сите кандидати кои се иницијативни, тимски работници, динамични, со добри комуникациски и презентерски вештини, ориентирани кон купувачот, се поканети да аплицираат. Ве молиме да ја пратите Вашата Професионална Биографија и Насловно Писмо на e-mail: slavicat@vrabotuvanje.com.mk или на поштенска адреса: Вработување.ком, Ул. Васил Ѓоргов бр.24-1/5, Скопје со назнака „за оглас за продажен агент за реон Тетово“, „за оглас за продажен агент за реон Струга“, „за оглас за продажен агент за реон Скопје“. Оние кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.

VRABOTUVANJE.COM/ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ април 2009

[39]

ОГЛАСНА ТАБЛА

 ССС/ВСС  Солидно познавање на компјутерско работење и англиски јазик  Поседување на Б категорија, пожелно-поседување на сопствено возило  Предност имаат кандидати со претходно работно искуство во продажба  Возраст на кандидати од 20-30 години


ОГЛАСНА ТАБЛА април 2009

[40]


Реномирана финансиска институција – Банка, во Република Македонија, во соработка со

како резултат на проширување на својата дејност и потребите во Битола, објавува

ОГЛАС

за вработување на определено време на целно-ориентирани и ентузијастични професионалци, на следните работни позиции:

ДИПЛОМИРАНИ ЕКОНОМИСТИ Потребни квалификации:       

Стекната универзитетска диплома Одлично познавање на MS OFFICE Одлично познавање на англиски јазик Со и без работно искуство во струката Организирана и мотивирана личност Динамични, иницијативни и насочени кон резултати Со желба за постојана надградба и усовршување

ОГЛАСНА ТАБЛА

Доколку сакате да станете дел од институција, во која приоритет се професионалност и тимска работа, и сте доверливи, лојални, одговорни, флексибилни и спремни за работа под притисок, иницијативни, тимски играч и се стремите кон успех и напредок во работењето, Ве покануваме да аплицирате. Вашата Професионална Биографија со фотографија и Насловно Писмо доставете ги на e-mail: anetad@vrabotuvanje.com.mk, со назнака за позицијата. Апликациите може да ги испраќате најдоцна до 15.05.2009год. Оние кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.

[41] април 2009

ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ


април 2009

[42]


АААА А А ААААЗАДАЧА ЗАДАЧА ЗАДАЧА 

АДАДАА? најетопотаани праааинајобриогоорииео презентација)

АДААДЧ А? оетизапено отиациопиоприери)   аоанапиетеприена биографија? тотребаатонетребаори аетоприери) 

АД АЗААДА

ААДајна

и еии онтатиторераиои април 2009

[43]


www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk април 2009 [44] www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk www.vrabotuvanje.com.mk


Turn static files into dynamic content formats.

Create a flipbook
Issuu converts static files into: digital portfolios, online yearbooks, online catalogs, digital photo albums and more. Sign up and create your flipbook.